Ακνεικά δέρματα σας έχω την λύση!

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για δύο πολύ αγαπημένα μου προϊόντα ομορφίας!

Δεν θα μπορούσα να μην μοιραστώ μαζί σας ενα σαπουνάκι για το πρόσωπο που με έχει σώσει. Δεν υπερβάλω! Έναν χρόνο τώρα πλένω το πρόσωπό μου με το σαπουνάκι της Anene. Αυτό το κλασικό σαπούνι με το ωραιο βαθύ μπλε χρώμα,εκτός απο ωραια εμφάνιση που έχει, κορίτσια με έχει σώσει απο την ακμή! Το χρησιμοποιώ όταν ξυπνάω για φρεσκάδα, όταν θέλω να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου και το βράδυ πριν κοιμηθώ. Είναι ιδανικό για εμάς που έχουμε λιπαρή επιδερμίδα! Αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας και προσφέρει στο δέρμα καταπραϋντικές ιδιότητες!

Φυσικά μου το έχει προτείνει η δερματολόγος μου,οπότε καλό είναι πριν το δοκιμάσετε να πάρετε και μια γνώμη απο τον δικό σας δερματολόγο!


Μετά απο τον καθαρισμό προσώπου μου χρησιμοποιώ την Effaclar Duo Unifiant της La Roche-Posay! Επειδή εμένα δεν μου αρέσει να βαραίνω καθημερινά το πρόσωπό μου με foundation, έχω διαλέξει την Effaclar Duo Unifiant με χρώμα! Είναι μια ενυδατική κρέμα ιδανική για δέρματα με τάση προς ακμή και ενυδατώνει χωρίς να σε βαραίνει καθόλου! Ωστόσο εκτός απο την ενυδάτωση που μου προσφέρει, μου δίνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα!

Εννοείτε κορίτσια μου πως μου την έχει προτείνει η δερματολόγος μου,επομένως πριν την δοκιμασέτε ρωτήστε τον γιατρό σας εαν είναι η ιδανική για εσάς!


Ps. Να σας πω, πως και τα δύο προϊόντα είναι free parabens & υποαλλεργικά!

xoxoxoxoxoxo💋

Leave a Reply

